Massa svammel

Min Papi kommer inte på fredag. :( Bilen är trasig, så tråkigt! Jag som längtat. Får hoppas vi hittar en annan dag som passar bättre iallafall.

Dagen har gått ganska fort då det varit mycket möten idag. Ganska skönt faktiskt för jag var väldigt opepp på att jobba pga. min rygg.

Imorgon får jag åka till Ravve igen. Då ska hovis komma. Blir kung det!

Också ska jag upp tidigt och skjutsa lillebror och T till nått ställe där de ska göra sin tenta. Har en nervös lillebror här hemma nu. Hade jag också varit!! Men det kommer säkert gå bra..

Jag borde hoppa i säng men är inte speciellt trött, men har inget annat att göra heller. Tråkigt!

Börjar få träningsabstinens men måste ju låta ryggen vila. Vore dumt om den blev värre.. men jag saknar redan att träna!!

Fick lite massage idag av en arbetskompis, vad skönt det var! Me like! :) Tack söta du!

Nej, om man skulle ta sig en funderare på att gå och lägga sig kanske...

Kommentarer
Mamma

Kolla om söndag, Skogs-L ska uppöver för match då...

Datum: 2009-12-03 Tidpunkt: 17:47:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0