Man kan säga..

..att det snöat idag!!





Mamma skjutsade mig till stallet imorse. Jag hade förberett för att hon skulle få köra Audin, men vi tog oss inte in på parkeringen med mammas bil. Det blev en spännande färd, men tillslut kom vi fram om än något sent.
Vi fick parkera efter vägen för vi tog oss inte in på gårdsplanen.
Sen fick vi skotta fram stalldörren, pulsa med hästarna in och ut. Synd att jag glömde kameran, Ravve blev alldeles till sig, ett riktigt snömonster!!
Som tur är blev det skottade lagom till sista hästen. Så då slapp man pulsa. Jag har lyckas sträcka mig i låret!

Sen färden hem, vi kunde inte vända bilen så vi fick köra den långa oplogade vägen. Men det gick bra, min mamma är så duktig så. Tillslut kom vi hem, och jag dog i soffan och sov typ 3 timmar.

Nu har jag lyckats sopa fram Audin, varit och ätit, och handlat lite så jag har frukost imorrn. Fyndade en hyacint också, jag älskar såna, och det var ½ priset på alla julblommor!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0