Kyligt ute, äntligen!!

Idag är det kallt, äntligen kallt! :)
Förutom att mina vinterskor är helkassa och kallare än ett par vanliga gympadojjor så gillar jag när det är kallt. Jag tror att jag ska ta och slänga iväg de där skorna. Ursch vad arg jag varit på dom idag. Man ska inte frysa mer i ett par vinterskor än i ett par gympadojjor, så är det bara. Det är ju liksom meningen med vinterskor att man inte ska frysa!!

Nu har äntligen den sista julklappen anlänt, så kvällen ska ägnas åt att slå in den/dom och sen ska den också spenderas i stallet. Dock blir det en tidig kväll ikväll, för jag jobbar hela långa helgen och imorgon är det dags-passet som gäller. Börjar med andra ord 06.30.

Nu ska jag pälsa på mig kläder igen om en liten stund, för jag ska åka till min fina vän Fia för en fika så vi hinner ses innan hon beger sig hemåt för att fira jul med sina nära och kära. :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0