Jullov!

Jullov! Äntligen! Jag tog ledigt imorgon. Har ju jobbat in en hel del flex och tar ut den sista ½ semesterdagen så jag får vara ledig.
Åker till pappa på eftermiddagen, är nog där innan han slutar.
Är stalledig i 2 dagar!!

Idag har mamma följt mig till Ravve och tömkört honom. Tack snälla för hjälpen, sällskapet. Och klädprovningen samt springet runt i affärer ;) Du är bäst!!

Nu ska jag nog slänga på en film eller så och dega i soffan. Tröttheten kommer nog snart skulle jag tro. Eller jag hoppas det iallafall. Mat fick jag hos min Mami så jag behöver inte tänka på det iaf ♥

ÅÅh vad jag längtar till julafton! Typ bara 1 dag kvar nu! :)

Kommentarer
Curant

Hinner du är du välkommen förbi här!

God Jul!

Datum: 2009-12-22 Tidpunkt: 22:27:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0