Julkalendern :)

Nu har jag sett de 2 första avsnitten av julkalendern. Tur det finns SvtPlay.
Vet inte riktigt vad jag tycker än, men som lillebror sa "vi vet båda två att du kommer tycka den är jättebra efter några avsnitt och att du kommer att se alla". Hmm...ja, han har nog rätt?!

Nu ska jag hoppa i duschen. Eller hoppa var väl att ta i, jag rör mig ganska stillsamt idag. Ryggen känns bättre, men inte bra. Vågar inte röra mig för hastigt eller så, känns som att det ska hugga till då.
Får ta det lugnt ett par dagar så kanske det går över.

Kommentarer
Bokmalen

Jo, ta det bara lugnt å gör inga förhastade rörelser så ska du se att det går över såsmåningom... Ta tabletterna "full dos" i flera dagar åsså rör du dig å vilar emellanåt. Sitt så lite som möjligt, stå eller ligg hellre. Hoppas det går över!!

Kramen, Maria

Datum: 2009-12-02 Tidpunkt: 13:06:44
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0