Jag ser det snöar!

Det snöade när mamma väckte mig imorse, och det snöar fortfarande. Jag blir sååå glad. Då måste det bli en bra dag.
Mjukt vackert snöfall några dagar innan julafton, kan väl inte bli bättre?

Idag är väl dessutom den längsta natten på hela året. Sen vänder det och blir ljusare. Skönt det med.

Känner mig löjligt lyckligt glad idag. På en måndag! :O Kanske det var för att jag slapp vakna till en väckarklocka utan det var mamma och Margit som väckte mig, och jag fick kliva upp och sätta mig vid ett dukat frukostbord. Värste lyx! Tack min underbara mamma, hoppas det går bra att köra och jobba idag!

Kommentarer
A N N i C A * W E N N B E R G

här är der typ 4 centimeter med snö :D

Datum: 2009-12-21 Tidpunkt: 10:08:50
Blogg/URL: http://s94356.blogg.se/
Mamma och Margit

Det tyckte vi var mys, tack min älskade dott för att jag fick låna bilen!



Ledsen jag inta orkade följa till stallet, hoppas allt gick bra där så tar vi nya tag imorgon...

kram

Datum: 2009-12-21 Tidpunkt: 17:02:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0