Inte mindre hes..

Inte har jag varit mindre hes idag, snarare tvärtom. Stundtals har rösten varit helt borta och jag har endast kunnat viska. Snacka om irriterande, jag som brukar prata så mycket..fast alla andra tycker väl att det är skönt!

Har varit på Previa idag och ska få göra sulor till stålhätteskorna som vi måste ha på jobbet efter årsskiftet. Ska till Gå & Löp-kliniken redan imorgon för att prova ut sulor. En väldigt snäll arbetskompis ringde och bokade tid åt mig eftersom jag inte vågade med min röst. Tack!
Måste åka och prova ut skor också, fick beviljat av min snälla chef att slippa de hemska som erbjuds på jobbet då jag vet att de inte kommer att funka. Mina skavsårsfötter gillar inte såna, och inte mina knän heller.

Imorgon kommer hovis 11.00 för att slå på tappskon, och innan dess hade jag tänkt motionera Ravve. K har lovat att jag ska få gå ner på åker där det är lite mjukare så han kan få rasta av sig. Han är ju hysteriskt pigg just nu.
Hoppas det går bra att slå på skon också, vore skönt om det kunde gå okomplicerat till.

Men nu måste jag hoppa i säng, ska upp tidigt imorgon eftersom jag ska åka förbi mamma så hon kan baka till mig. Min snälla mamma :) ska nämligen jobba 10-23.30 på torsdag och behöver ha nått enkelt med mig att äta då, vi äter nämligen lunch/middag 14.30 och det blir ju lite väl länge utan mat om man ska jobba till 23.30.

Godnatt!!

Kommentarer
Josefine - hästblogg

Hej hej, nu har jag börjat blogga igen :)

Datum: 2009-12-16 Tidpunkt: 16:56:40
Blogg/URL: http://jsohlman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0