Inte min dag

Det gick inte så vidare bra för mig idag.
For in till stan, skulle på Kjell och Teknikmagasinet. Teknik gick bra, inte så mycket folk, lämnade igen duschdraperiet.
Sen skulle jag till Kjell. Men det var stopp. Gick inte att ta sig fram, pga att typ Idol-Kalle va där och sjöng. Provade en annan väg men det var smockfullt där också så jag fick ge upp.

For till Stadium på Ersboda, tänkte köpa min jacka. Naturligtvis så fanns den inte i min storlek, den fanns inte kvar i damstorlek alls, och de andra i samma modell var antingen herrstorlek eller svindyra.

Suck. Vilken dålig dag!!

Nu ska jag alldeles strax ta Krajna med mig och åka till stallet :)

Kommentarer
Mamma

men så tråkigt..

Datum: 2009-12-28 Tidpunkt: 14:27:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0