Hungrig

Jag är hungrig. Igen! Men jag åt ju nyss middag? Eller nyss och nyss, kanske för 1½ timme eller så. Konstigt! Fast jag åt ju frukost hos mamma imorse, och sen inget förräns nu till middag vid 7 typ. Hmm.. får visst äta lite mera kanske ;) Har ju varit och handlat med mamma idag så nu har jag ju äntligen mat i kylskåpet. Skönt!

Gjorde ett klipp och hittade 8gb usb-minne på Coop för 149kr också! Så himla supernice tyckte jag att det var. Yey! Köpte 2 st. Bäst att passa på, såna behövs alltid verkar det som.. ;)

Nej nu ska jag se om jag kan klura ut hur jag ska kunna göra för att få färgerna rätt på mammas blogg. Kvällens sysselsättning!


Och grattis till vännen L som fyller 23 idag! :) Hoppas du får en rolig kväll!

Kommentarer
Mamma

Så mycket tack för hjälpen, det blir bra mycket mera jag det där, purpur = färgen som symboliserar passion! Mums!

Nu fattas bara headerbilden, tror det blir finfint med det jag tänkt...



Kram-kram!

Datum: 2009-12-04 Tidpunkt: 22:53:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0