Horze

Ganska nyss hemkommen från stallet. Vad tråkigt väder det är idag! Supertrist verkligen. Jag som var så glad för det snöade igår. Och nu, bara poff borta!
Jag vill ha 2 meter snö och 30 grader kallt. Eller nått åt det hållet iallafall, mycket snö och minusgrader och sol iallafall. Jag vill ha julstämmning. Jag vill INTE ha en grön jul!

Jag och C for till Horze idag. Ååh, jag älskar hästbutiker. Men vilken hästtjej gör inte det?! Skulle lätt ha kunnat shoppa upp alla mina pengar! Det är ju tur att inte Ravve är min! Då hade jag blivit fattig..
Istället blev det ett par strumpor och en mössa. 3% rabatt fick man också + 2 gratis strumpor. Trevligt!

Var iallafall kul att se hur deras saker ser ut i verkligheten förut har man ju endast sett dem på bild i katalogen eller på nätet. Roligt att få klämma och känna lite. Hoppas butiken går bra så den får vara kvar..

Nu funderar jag om jag ska ta tag i mitt bakande kanske..har ju sagt så länge att jag ska göra det nu så det vore väl på sin plats att det blir av!

Kommentarer
Curant

Vars har de öppnat då?

Datum: 2009-12-05 Tidpunkt: 22:59:00
Beffa

De ligger i OnOff huset på Ersboda!

Datum: 2009-12-06 Tidpunkt: 00:58:14
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0