Hes

Gud vad hes jag är. Kan knappt prata och halsen gör ont.
Ursch. Jaja, så länge det stannar vid halsont och heshet så gör det väl inget.
Och bara jag blir frisk till julafton så är jag nöjd...vill gärna känna smaken av julskinka..helst!!

Imorgon måste jag upp tidigt, ska hinna till stallet och tömköra Ravve innan jag ska till Previa och få nått intyg om sulor och skor till jobbet. Ska åka halv 11.

Funderar på när jag måste vara i stallet..kanske vid halv 9? Undrar om jag hinner då.. hoppas det, för tidigare orkar jag nog inte kliva upp...

Idag har det snöat!!

Kommentarer
Mamma

Ja, vi försöker hinna baket då... Recept får du ta med... Lika bra jag bakr mina mandelbröd jag också då...

Datum: 2009-12-14 Tidpunkt: 23:43:07
Mamma

aa, kanske det, vi får höras, -Dson och jag ska iväg för att shoppa också!

Sen vet jag inte än om jag jobbar oxå,,

Datum: 2009-12-15 Tidpunkt: 09:46:08
Anonym

Tack för tipset om Mozilla. Det funkar :)

Har haft den tidigare men glömt hur bra den var.



Går det bra med pålle? Läste att han trilskat lite. Men kämpa på, han är ju trots allt bara bebis... eller ja, tonåring iaf. Ska bli spännande att få se honom.

Datum: 2009-12-15 Tidpunkt: 20:24:50
Curant

Det var jag...

Datum: 2009-12-15 Tidpunkt: 20:35:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0