Halt och fruset

Igår spöregnade det hela dagen, och idag har allt frusit och det är minusgrader?
Det var väldigt halt ute vid stallet, och ridbanan har frusit också.
Tråkigt, hoppas att det kommer snö snart.

Har börjat få lite ordning i mitt skåp nu, känns bra. Upptäckte lite saker jag lämnat kvar som är Dustens och ska hem till pappa. Insåg också att mina kläder tar väldigt stor plats nu när jag måste byta om i stallet. Det gjorde jag ju inte förut.

Ravve har tappat en sko, men mådde bara bra. Nyfiken krabat det där, kommer genast fram när man kommer till honom i hagen. Roligt!

Kommentarer
Carro

Nu vill vi se nån bild på Ravve juh.. Väntar med spänning.

Datum: 2009-12-01 Tidpunkt: 23:29:46
Blogg/URL: http://teamstrandberg.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0