Back in town

Så var man tillbaka i Umeå igen.
Lite vemodigt att åka hemifrån dock, hade jag kunnat så hade jag gärna stannat ett tag till.
Men jag har utsläpp i helgen, det är fest imorgon, och jag ska ta hand om en tjej i stallets 2 hästar. Så det var bara att packa sig hemåt igen.

Påväg till stallet så hamnade vi i diket också. Men som tur är så kan man ju diffa Audin, så vi tog oss upp utan att hämta hjälp, och både bilen och vi klarade oss fint. Men lite chockad blev man allt.

Krajna är här, jag har lånat henne från far. Vi har nyss tagit oss en promenad till Konsum för att handla Cola och äpplen. Hon var så duktig och stod utanför och väntade. Min lilla tjej! :)


Nu ska det kollas på Wallander - Skytten. :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0