Ännu en..

..nattlig matlagning och sen natt. Denna gång är det kyckling som är i ugnen. Jag förstår inte varför jag ska få lust att laga mat mitt i natten, men just ikväll är det ganska bra för jag skulle annars bara ligga och vända och vrida mig då jag vänt på dygnet. Dessutom är det otroligt tyst här för nu har min lillebror flyttat till mamma. Snyft. Saknar honom redan faktiskt!
Helgen har spenderats med bla. stall, True Blood-tittande, Julshow på Hippo, och god mat!

Tack till alla som förgyllt min helg! ♥

Kommentarer
A N N i C A * W E N N B E R G

kul med fler hästbloggar !

ska vi följa varann i bloglovin ?

Jag lägger till dig nu iaf (:

Datum: 2009-12-07 Tidpunkt: 14:45:06
Blogg/URL: http://s94356.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0