Sovmorgon?

Njae, inte direkt. Dock var det en trött Beffa som stupade i säng igår så imorse var jag seeg, och dessutom tvungen att hoppa i duschen. Så idag blir det lite utnyttjande av flexen, för jag har inte ätit min frukost än. Men snart så är jag påväg.

Jag har sovit riktigt gott i mitt sovrum med Margit vid mina fötter. Det var mysigt att kliva upp och sätta ner fötterna på min fluffiga matta! Jag tror att det blir kalasbra när lampan och sänggaveln sitter uppe. Måste fixa något som mörklägger fönstret också. Det kommer ju bli för ljust annars.. vet inte vad jag ska ha bara, fönstret är så litet..

Margit är lite lugnare idag men precis när jag tänkte det satte hon igång att skrika igen. Men trots det, mycket tystare idag än igår. Hon gillar mitt sovrum!

Nu ska jag ta och dricka upp kaffekoppen och sen borsta gaddarna och bege mig till jobbet...

Kommentarer
Curant

Nu blir jag nyfiken... Hinner inte va på msn så mkt så maila gärna o berätta...

Datum: 2009-08-18 Tidpunkt: 06:28:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0