Snart träning!

Ska bara brygga lite kaffe och dricka upp det, sen bär det iväg till Iksu för veckans första träningspass, rygg&axlar.
Ska bli så skönt att träna! Längtar faktiskt..

Idag har jag varit utan knäskydd hela dagen och det går faktiskt ganska bra. Ibland gör det lite ont men då försöker jag att avlasta och det verkar gå bra. Har inte haft den där hysteriska värken något alls idag. Det gillas!
Hoppas verkligen det är på bättringsvägen. Skulle gärna få gå några promenader i veckan och kanske få börja springa nästa, då vore jag glad.

Typiskt att sånt här ska hända när man har något att se fram emot!

Nu håller vägarbetarna på här utanför och det lever om så fruktansvärt. Måste nog ta och stänga balkongdörren tror jag, det är inte mysigt direkt!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0