Snart internet?

Det ringde en kille från UmeEnergi nyss.
Han ville att jag skulle slå på datorn. Vilken tur att S är hos mig! Men jag får inte tag i henne just nu, hennes telefon är avstängd! Så hoppas hon vaknar snart, skulle vara grymt skönt att ha internet igen. Då skulle jag inte känna mig lika handikappad...
Han lät dock förbryllad, han sa att han kunde se att jag varit på rätt port på switchen och att alla inställningar såg rätt ut så han tyckte det var konstigt.
Vilken skillnad va, killen på T3 typ idiotförklarade ju mig om det där med inställningarna och kabeln! Så lustigt...
Får se hur det går..

Nu har jag kryckor iallafall och det gjorde genast mindre ont.
Men jag får ju inte gå med dom på jobbet...
Och på morgonen svullnar foten upp till en ballong så då gör det både ont i den och knä´t.
Suck.

Jag saknar min Dust varje dag men jag är iallafall glad att jag inte behöver fixa nån som kan skjutsa mig till stallet och hjälpa mig med hästarna....

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0