Ska det aldrig ta slut?

Jag har ont i halsen, IGEN. Ska det aldrig ta slut?
Jag tror jag haft ont i halsen varje vecka sen jobbet började efter semestern. Det blir bra i några dagar, och sen gör det ont igen. Så sjukt jobbigt och jag hatar det!
Tror nästan jag måste göra mig lite the med honung ändå.
Har varit duktig och ätit middag nu iallafall, tidigaste gången den här veckan ;) Men hade ingen lunch med mig utan det blev bara ägg och blåbärssoppa så jag var faktiskt hungrig tidigt för en gångs skull.

Kanske the och slappa i soffan lite?

Tips på bra bok önskas, gärna chicklitt. Har inte läst nått sen Twilight-böckerna tog slut, de var alldeles för bra för att jag ska kunna läsa nått annat..men nu börjar jag ha lust igen!

Kommentarer
Bokmalen

Det brukar funka om man vilar ordentligt när man är förkyld!!! + te med honung!!! Med vila menar jag att sova ordentligt å att inte träna förräns man är frisk igen!! Kanske kör du på för hårt!??? Kroppen hinner lixom aldrig vila ut...

Eller!???

Hoppas du får en lugn å skön helg!!

Kramen, Maria

Datum: 2009-08-21 Tidpunkt: 17:17:25
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0