Redan less

Jag är redan less på mitt knä.
Känner mig sjukt rastlös och vill träna.
Funderar om jag ska orka ta mig upp på Iksu och köra lite styrka? Har dock en känsla av att det är bäst att vänta tills jag fått kryckorna, men jag vill så gärna.
Har ingen lust att sitta still och bara äta en massa när jag äntligen kan ha mina jeans igen.
Varför ska mitt knä pajja då? Så att jag knappt kan gå? Jag kan ju för guds skull inte ens gå en promenad....

JA, ursch vad det är synd om mig nu........

Måste hem och laga mat tror jag också. Börjar vara hungrig. Och megamängdatrött....kanske en liten powernap också.

Tack söta J för att jag får låna ditt internet fast du inte är hemma! :)

Kommentarer
Cicci

Urscha, inte kul med skador! Hoppas det går över snart ... =)

Datum: 2009-08-03 Tidpunkt: 19:05:32
Blogg/URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Bokmalen

Nä, vad synd om dig!! Tror nog att det är bäst att du vilar å ser till att knät blir bra innan du kör igång igen!!!

Här har du en till som är överless på att vänta på att kunna träna!! Har ju väntat sen i december!!

Ta hand om dig!!

Kramen, Maria

Datum: 2009-08-03 Tidpunkt: 20:04:08
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0