Ont, det gör ont..

Har fortfarande väldigt ont.
Förstår inte varför det ska göra så ont nu när det inte gjorde det i lördags eller söndags då det nyss hade hänt.
Tycker det är väldigt konstigt.
Går ju konstant på voltaren nu, men jag tror jag ska ta en Tradolan när jag går och lägger mig.
Tur jag har några kvar!

Börjar vara trött nu. Tror jag ska försöka hoppa i duschen faktiskt. Orkar knappast det imorgon.
Margit ligger bredvid mig i sängen och jagar en fluga, hon är väldigt söt.

S&J har monterat ben på min säng, S har hjälpt mig sätta upp 2 tavlor i sovrummet och J en spegel i sovrummet. Också bar han ut massa grejjor i förrådet åt mig. Tack söta rara underbara!!

Känns som att det börjar bli ordning nu. Sänggaveln ska bli klar och sängen ska in i sovrummet, sen ska akvariet hämtas upp också, men sen är jag nog klar...och akvariet kan ju vänta ett tag också, det viktigaste är att få in sängen i sovrummet känns det som.
Mitt nymålade fina sovrum! Det blev så himla mycket bättre med vitt. Tack mamma! ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0