Måste bara.

Läste om denna artikel på en blogg.
Blev så fruktansvärt upprörd, så jag måste klippa in lite här:

20-åringen erkänner att han plågat ihjäl 18 katter och en hund.
Nu har han häktats. – Det finns risk för att han fortsätter med sina brott annars, säger åklagare Robert Becard.

20-åringen, som skrivit på internet att han även fantiserar om att mörda och våldta kvinnor, har plågat och dödat djuren med sina händer plus knivar, saxar och järnrör. Han har även dränkt flera katter.
– De har lidit väldigt mycket. Jag har haft djurplågeriärenden förut, men aldrig varit med om något liknande, säger Becard.


Sinnesjukt! Sånt gör mig så jävla förbannad!!!

Kommentarer
Cicci

Jag lägger alltid in mina pass på www.shapelink.com och då räknas all data ut! Superbra!

Datum: 2009-08-25 Tidpunkt: 07:12:54
Blogg/URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Mamma och Margit

Nötter finns det här och var, -ja alltså sådanadär som den du beskrev inte som man äter :-/

Så djursadister gillar vi inte, ididoter som ger sig på dem som är så genomsnälla och tror oss om gott :-/



JA, men då får det bli lite ändrade planer om vi åker i helgen då, jag har ju en ytterligare leverans nedöver, och sen blir det nog "Dollars" också... Vi får se!

Kram från oss, nu ska vi till vet... Håll tumma!

Datum: 2009-08-25 Tidpunkt: 08:08:18
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0