Kaffe och väntan

Sitter och dricker dagens andra stora kopp med kaffe medans jag väntar på att ett klipp på youtube ska laddas upp klart. Visar senare.
Margit ligger under mitt överkast och myser, istället för att vara ute.
Men det är massa vägarbetesmaskiner utanför som lever om så hon kanske tycker att det är lite läskigt!

Så fort videoklippet är klart ska jag dra på gymmet. Sen är det bara hem och duscha, byta om och dra på jobbet.

J och jag har bytt bil så han ska kolla vad det är som låter så konstigt på Polon. Det känns bra. Vill ju veta om det är något som ramlar isär när som helst eller om man kan köra ett tag till liksom. Nått måste det ju vara, för sådär har den inte låtit hela tiden direkt.

Nu är nog videoklippet klart! Mot gymmet!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0