Internet!!

Jag har internet tralalalalallalaaaaaaaaaaa!!
Äntligen!
Och vet ni vars felet låg?
Inte hos mig, inte hos UmeEnergi, utan hos T3!
Jag sa ju det!!
Jävla knäppskallar.
Tydligen var det så att mitt ip-nummer som jag fick hade använts av någon annan tidigare, och det hade blivit spärrat. Sen hade T3 gett mig det utan att kolla upp det. De hade inte heller kollat upp det under tiden jag ringt och tjatat.
Så nu har jag äntligen internet, en månad för sent......
Är väldans glad iallafall!!

Ikväll ska S och jag grilla! :) Fläskfilé, mums. Sen hoppas vi att vi orkar ta oss till gymmet.
Jag pallar inte att bara vara hemma, då kommer jag att go nuts!

Har redan fått skavsår på tummarna efter kryckorna.

Hämtat ut Fia&R´s nycklar idag, det gick bara finemang!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0