Gym: Bröst och biceps

Idag stod bröst & biceps-passet på schemat. For och tränade direkt efter jobbet. Skönt, det var inte så mycket folk då.
Förutom ett gäng unga grabbar som glodde som fan på mig, undrar om de tyckte att jag var lite väl rosa? Haha. Jaja.

Passet gick iallafall bra och jag tror att jag äntligen hittat rätt inställning i en maskin som jag haft problem med. Kändes kanon iallafall. Körde ganska tungt och kom på nu att jag glömde att stretcha så träningsvärken lär väl vara stor har jag en känsla av.

Men det är mycket roligare att träna när man har sällskap! Och jag längtar tills jag kan göra något annat än styrketräning.

Körde förresten en ny biceps-övning idag som J visat mig. Aldrig gjort den förut, men maskinen jag skulle köra var upptagen och jag hade bråttom. Hoppas jag utförde den rätt bara... ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0