Gym: Bröst & Biceps + lite cardio

Slut på rastlösheten, jag tog mig äntligen iväg till gymmet. Det blev nämligen ingen joggingrunda imorse, eftersom jag var så trött och seg. Och nu regnade det.
Så bröst&biceps-passet fick det bli istället. Crosstrainer 7min som uppvärmning, sen styrka. Tog tid mellan set´en och försökte köra kortare vila i mellan, så jag inte skulle dagdrömma mig bort, som annars lätt händer när jag är själv.
Gick faktiskt ganska bra, var någon övning jag fick sänka lite i dock. Körde dom väl inte i samma ordning som sist.

Sen "råkade" jag gå förbi löpbanden påväg ut och tänkte "va fan" och ställde mig där och sprang. 10 minuter blev det och 1,4km. Sen 5 minuters promenad som nedvarvning. Jag har aldrig sprungit i 10 minuter på ett löpband förut! Jippie!
Det går framåt, så himla roligt.

Men nu borde jag slänga mig i duschen..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0