Film dag

Blev riktig film kväll ikväll, det är verkligen sånt väder. Har sett på film hela dagen känns det som. Hjälpte J att hämta hem hans bil som stod kvar i Ängersjö sen festen igår och sen for vi och hyrde en film som jag ville se. Hittade 2 andra också så då tog vi dom med.
Men filmen vi såg nyss var skitkass så den har vi stängt av och tänkte spela Guitar Hero ett tag, för mamma och hennes @ ska komma och hämta den första filmen vi såg. Och träffa Margit!
Sen ska vi se den sista filmen och jag ska hämta min bil...

Sen blir det nog hopp i säng!


Jag har "fuskat" idag, och ätit frasses + glass + popcorn + chips. Min mage blev inte glad. Jag känner mig som en ballong direkt och den gör ont och blir inget glad på mig. Suck. Man är så dum! Men vad gör man när man blir för sugen?!

Kommentarer
Mamma

Man käkar och står sitt kast...



Vet hur det är...



Kram!

Datum: 2009-08-16 Tidpunkt: 21:20:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0