Dagen i korta drag..

Idag har varit en lite bättre dag.
Det tog ett par timmar innan jag fick ont.
Och när jag kom hem somnade jag så när jag vaknade hade jag inte så ont längre. Nu har det dock börjat värka igen.
Ska alldeles strax hoppa i säng för jag är jättetrött.

Mamma har varit här och hälsa på sin Margit. Det var ett glatt återseende kan man säga. Kisse lycklig och mamma med!

Har nu varit duktig och städat undan lite här så S kan dammsuga åt mig imorgon. Vikt in all tvätt och faktiskt lyckas sortera ut lite också. Min garderob är typ full, men ändå känns det som att jag inte har några kläder. Men massa kläder är såna man använder väldigt sällan men ändå har svårt för att släppa ifrån sig. Sånt är jobbigt. Tror jag måste hårdrensa igen som Fia hjälpte mig med för ett par månader sen...tror jag måste vara ännu hårdare!!

Ska hoppa vidare nu, kan inte sitta här för då värker knät!
Fick just en mjuk och len Margit i knät ;)

Kommentarer
Mamma

Min Margit <3

Datum: 2009-08-07 Tidpunkt: 08:45:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0