Cyklat 3,3km

Tänkte att jag skulle prova på vad knät orkade med. Eftersom det har kännts så mycket bättre nu.
Så istället för att ta bilen till J så tog jag cykeln. Tänkte vara smart eftersom vi ska byta cyklar så ska jag få låna hans.
Det blev ca 3,3 km och jag var genomsvettig när jag kom fram.
Det gick ganska bra, men i uppförsbackarna tyckte inte mitt knä att jag skulle cykla, så då fick jag gå.
Också är min cykel ganska seg, så då går det tungt..
Kände av det ibland under cykelturen, men inte som jag känner av det nu.

Så tyvärr är det nog lite för tidigt att börja cykla till jobbet imorrn. Jag måste nog vänta ett tag till... :(

Men har ju fått motion iallafall :) Och senare ikväll ska vi åka och gymma :) I like!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0