Varför sitter man här?

När det är så otroligt fint väder utomhus?
Jag är så avundsjuk på alla som får vistas utomhus idag, det ser så himla härligt ut.
Själv sitter man här inne och har det ganska så tråkigt idag. Mycket mycket väntan och det gillas inte.
Snart ska vi på APT och då får man ont i rumpan så det är ju inte heller speciellt roligt.

Idag fyller min käraste sötaste vän S år! Grattis gumman!
Jag ska plocka upp henne direkt efter jobbet och då ska vi åka på Intersport, sen ska vi hem och äta, ta in hästarna och sen fara och träna. Det blir skoj!!

Nej, dags att jobba lite!

Kommentarer
vansinnet

Tack för tipset, men nu ordade det sig iallafall. Jäklar vad mycket strul det kan bli inför en tävling. SYnd att man bor som man bor.



Ja, underbart väder idag. Jag har varit ute hur mkt som helst. Avis nu? ;-P

Datum: 2009-04-15 Tidpunkt: 17:56:30
Blogg/URL: http://emilystighall.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0