Valborgsmässoafton

Nu har man jobbat klart för ett tag, låååång helg kommer jag att ha iochmed att vi åker till Sthlm på lördag och har tagit semester måndag och tisdag.
Sitter nu och väntar på att J ska komma med Polon så vi kan byta bil, sen drar jag och Fi till Ullånger där R ska fixa middag åt oss! Lät kanon tyckte jag ;)

Imorrn bär det åter igen iväg tillbaka till Umeå för då ska jag kika på 2 st lägenheter. Hoppas hoppas!
Sen blir det bio på kvällen, Wolverine, och på lördag är det utsläpp av hästar och packning som gäller, för 15.45 tror jag planet gick mot Sthlm.

Känns konstigt att vara ledig så länge då jag nu jobbat 3 helger i rad och idag var inne på en lååångvecka, som trots allt kännts megakort. Tycker den tog slut nästan för fort? Haha.

Nej, nu ska jag se om det är något jag behöver till ikväll.
Ha en underbar valborg!

Kommentarer
Bokmalen

Ha så trevligt i helgen!! Å lycka till med lägenheterna!

Kramen, Maria

Datum: 2009-04-30 Tidpunkt: 16:09:08
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Mamma...

Ha en fin valborg!

Ska försöka ta det lugnt nu, trots att jag ser så mycket "göra" men kroppen har sagt ifrån, har så inni.... Jä... ont...

Förlåt, brukar ju inte klaga men jag blir så less ibland :-(



Kram kram nu!

Datum: 2009-04-30 Tidpunkt: 16:59:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0