Trött nu igen..

Jag är trött idag igen, trots att jag gick och la mig 21.30 igår. Fattade inte att klockan var så mycket, jag trodde den var typ halv 12 eller nått när jag och Elsk sett klart filmen. Men så ropade han och undrade vad jag gjorde, ska sova svarade jag och fick då tillsvar men vad tråkig du är klockan är ju bara halv 10!! Haha. Jag somnade tydligen iallafall.
Vet inte om jag direkt var mer utvilad imorse men det var då bättre än igår iallafall.
Satt på möte hela förmiddagen och sen blev det en ganska lugn eftermiddag trots allt. Tog mig lite lång-lunch idag :P
Jobbade in lite flex åxå, stannade väl över en halvtimme eller så. Bra, för min ligger på minus nu!!

Elsk har just lagat middag till mig, han är bäst. Jag orkade inte...
Ska åka och träna med S vid halv 7-7 tiden :)
Sen blir det Lyxfällan och sova!

Undrar vad man ska göra imorrn? Är väl säkert totaldöd efter den megalånga tunga fredagen som vi har. Suck!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0