Nyss kommit hem från jobbet!

Nyss hemkommen från jobbet.
Gick ganska bra att jobba ikväll faktiskt, fick typ en massa överenergi efter sista fikat av någon underlig anledning så jag har mest flummat på. Haha. Var typ helt slut istället när jag skulle byta om och fara hem :P Så kan det gå.
Blev som sagt ingen träning idag, det var jag inte tillräckligt pigg för.
Elsk har blivit förkyld, han nyser som tusan. Är nog jag som smittat honom, typiskt!

Imorrn ska jag och Fi träna iallafall, ska hämta henne vid halv 10, sen bär det iväg till stallet för Dusten ska skos.
Och sen är ju typ dagen över! Lär typ hinna hem och duscha innan det är dags för jobb igen.

Det blir övertid på lördag, inte bara lite nice!
Nu har vi fått veta om den beordrade övertiden också, jippie! Haha. Är väl galen som är glad över det men jag vill jobba! Den börjar redan i helgen men då är det inte vårt skift som ska jobba. Vårt skift börjar nästa helg och då är jag i stockholm, men som tur är så ska vårt lag dela på sig så jag får nog jobba nästa tillfälle och vara i den delen av laget istället. Så det blir nog bara fint!

Kommentarer
Johanna WP

Hej!

Skicka bilden/bilderna till min mejl, så kan jag hjälpa dig att byta. Känns lättare än att föklara :p

Datum: 2009-04-22 Tidpunkt: 20:16:02
Blogg/URL: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0