Ingen träning men en riktigt bra film istället

Det blev ingen träning, min hals gjorde alldeles för ont och jag var alldeles för trött. Så vi for ut till Dust och plockade in pållarna. Han fick klä av sig naken nu, min lilla sötis. Tycker att hans ben börjar kännas mer som ett ben ska nu. Det är ju positivt iallafall.
Sen for vi och handlade lite så vi kan käka nån middag imorgon också köpte jag Kan Yang. Tänker tametusan inte bli sjuk, jag har inte tid!!

Nu har vi sett på film, Taken hette den och den var grymt bra. Handlar om en tjej som blir kidnappad och hennes pappa som gör allt för att hitta henne. Har sett trailern på den förut och den var precis så bra som jag trodde. Se den!

Nu ska jag nog ta och hoppa i säng, jag är grymt trött faktiskt. Brukar ju aldrig kunna somna vid den här tiden men tänkte ge det ett försök iallafall, kanske har jag tur ikväll!

Sov gott!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0