Ingen promenad, men klädprovning istället..

Det blev ingen promenad, jag sitter och käkar middag just nu istället och har makaroner som kokar på spisen åt Elsk.
Fastnade i massa klädprovning inför lördagens utgång istället ;)
Har fortfarande ingen aning om vad jag ska ha på mig men Elsk får väl hjälpa mig att välja!
Får se om jag kan övertala honom att ta en promenad istället för att fara på gymmet ikväll, det vore nice! Vi ska ju ändå dit imorgon!
Fast egentligen skulle jag vilja både och!
Är så himla fint väder ute ju, man kanske skulle hinna en promenad innan hästarna ska tas in? Hmm.
Tåls att funderas på!

Kommentarer
Bokmalen

Gissa vad jag gjorde igår?? Jo, jag var på gymmet å körde crosstrainer!!! ;) Det känns riktigt bra nu oxå så nu kan jag följa med nån gång!! Vad tror du om det!!?? Jag är jätteglad. Ska försöka komma iväg imorgon oxå bara det att vi ska få främmande. Får se vilken tid det blir!??

Vilken tid brukar ni åka å gymma?? Åker ni till Iksu då?? Undrar om man får plats där på kvällen??? Skulle va bra att veta inför imorgon.

Promenad ikväll låter trevligt!

Kramen

Datum: 2009-04-01 Tidpunkt: 17:20:29
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Sofie

Jag vill ut och springa men det får vänta tills jag vart till läkaren med mitt knä, vi kanske ska gå tillsammans ;P haha längtar till gymmet imorgon! Du brukar kunna puscha bra. ;D

Datum: 2009-04-01 Tidpunkt: 19:43:18
Blogg/URL: http://entersofiesworld.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0