Godmorgon

Nu börjar jag verkligen vara förkyld, ursch så hemskt.
Jag har verkligen inte tid att vara sjuk, jag vill träna och jobba. Måste passa på medans det är så jädra roligt, sen hamnar man i en såndär svacka igen när man bara vill vara hemma.
Har väldigt ont i halsen nu och näsan snorar. Försöker kurera mig med Mucoangin och Kan Yang och C-vitamin brus!

Ska iallafall packa träningsväskan så jag och S kan träna. Så länge jag inte känner mig alltför hängig tänker jag styrketräna. Men den där löpturen den får jag nog lägga på hyllan ett par dagar. Suck, suck....

Är uppe i tid idag iallafall, försov mig ju igår men vaknade tack vare Vicky då!

Idag ska jag ringa A och boka tid för slingor när jag fått lön. Det kommer bli supernice! Längtar tills jag är blond igen =)
Och nedräkningen inför Metallica har ju självklart börjat!

Ha en bra dag, det är grått och trist utanför mitt fönster.
Vad ska alla göra idag?

Kommentarer
Mamma...

Mamman ska packa ihop Margit och leverera henne till din Elsks far och mor, sen dra iväg uppöver, dunka in en alvedon och bugga ;-) nu måste den häringa förkylningen vara klar snart!!!

Har inte spring i bena längre, dom är som sten och det betyder alltså att orken är kaputt! :-(

så ser min dag ut!



Kram-kram!

Datum: 2009-04-16 Tidpunkt: 08:56:14
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/
Bokmalen

Tar hand om en sjukling här hemma! Han är riktigt ordentligt förkyld å har ont i huvet å bihålorna!! Stackarn...

Hoppas du slipper bli värre förkyld än du är!

Kramen, Maria

Datum: 2009-04-16 Tidpunkt: 13:32:04
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0