Äntligen ljusare!

Igår var jag hos söta A på Clip och gjorde slingor. :)
Äntligen är mitt hår ljusare!
Känns redan såå mycket bättre, även om det fortfarande är ett tag kvar tills den nyans jag vill ha.

Sen åt jag och S lunch och gick på stan. Vi hittade jeans på Acne-utförsäljningen vilket var ett riktigt klipp! 300 spänn! Kalasbra tyckte jag.

Sen var jag ut till Dust också och tog hand om honom. Det gick hyffsat snabbt som tur är.

Kvällen/natten spenderades med att försöka somna vilket inte var det lättaste. Tror jag knoppade in runt 04.30 nån gång. Så jag försov mig imorse, blev en timme sen. Typiskt när det är övertid, för då vill man ju ha pengarna också!

Nu slutar vi snart så då blir det att fara och byta till sommardäck på polon.
Ska jobba imorrn med...!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0