Uppe med tuppen?

Nästan! Vaknade vid 8 av att Elsk hade försovit sig, slumrade sedan till och vaknade vid 9 igen. Gick upp och käkade frukost, for sedan på Rusta. Var där vid 5 i 10 och det var redan "pensionärs-kö". Det lustigaste var att vid 3 minuter i 10 började en av dem, en karl, att banka på dörren. Men hallå? De öppnar klockan 10, dumt att vänta. Shit vad folk är galna alltså!
Hittade en dammsugare, ringde Paps och rådfrågade. Hoppas det blev bra nu då, den var lite dyrare än vad jag tänkt mig, men kan ju kanske sälja den andra om vi har tur!

For på Ica och handlade, missade kycklingfiléerna såklart, ska skicka Elsk och handla dem ikväll..om han lyckas!
Har suttit och skrivit adresser och klistrat frimärken på Tradera-paketen, ska skicka iväg dem idag, måste åka på OK och lämna in dem bara, gör det innan jobb.

Tänkte ta och inviga dammsugaren nu, om jag får ihop den ;)

Förresten har "mitten" glaskivan i akvariumet, som håller upp lysrörsramperna lossnat på ena sidan. Hörde ett plums! och när jag tittade så ligger den halvvägs ner i akvariumet. SKUMT!

Kommentarer
Sara - Misscupcake

sv: nä, är den skadad? hur?:(

nej jag har ingen egen för tillfället faktiskt, har letat men nu har jag uppehåll då jag ska åka till San Francisco för pengarna istället ;)



men jag rider privathäst osv :)

Datum: 2008-09-24 Tidpunkt: 15:49:24
Blogg/URL: http://smithersmorrison.blogg.se/
Hanna

Jadu, jag önskar att jag visste vars man kunde få tag i prylarna! Alla ställen jag stött på som har/haft dem har slutat sälja dem - jag antar att det är Ebay som gäller kanske? Telefonen var t.ex. inte så dyr, bara 400 kr - som hittat! Dyker du på nåt försäljningsställe i framtiden så måste du meddela :)

Datum: 2008-09-24 Tidpunkt: 16:29:46
Blogg/URL: http://johannasfunderingar.blogspirit.com
Junitjej

Din blogg är jättesnygg!

Datum: 2008-09-24 Tidpunkt: 18:04:24
Blogg/URL: http://junitjejen.se
Mikaela

Ja visst var det snällt :D Vad skojsigt, det är bara titta in :)

Datum: 2008-09-25 Tidpunkt: 08:18:51
Blogg/URL: http://m1kae1a.blogg.se/
Sara - Misscupcake

sv: åh nej, gaffelbandet tar ju himla lång tid att läka dessutom :( fasen vad det är tråkigt när hästarna gör sig illa och roligare blir det inte när veterinären kostar massvis vid varje besök :(

hoppas det går bra på måndag, håll mig underrättad eller skriv på bloggen, vill gärna veta hur det går :)



du kommer nog utomlands snart du med ska du se :)

puss!

Datum: 2008-09-25 Tidpunkt: 10:07:18
Blogg/URL: http://smithersmorrison.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0