Trista måndag..

Vaknade när Elsk kom in efter sin promenad med Krajna på morgonkvisten. Han hade varit hurtig och klev upp kl 6! I vanliga fall snoozar ju han tills han måste springa till bilen. Men nu hade han tillochmed tid att dricka kaffe! Var vaken tills han gick på jobbet, sen la jag mig och somnade igen. Vaknade och gick ut med Krajna, åt lite frukost. For sedan och kollade till Nutt, allt verkade okej med honom.
For på Ica och pantade lite flaskor samt handlade. En kortis prom med Krajna men hon var inge kissnödig då heller.
Nu är det snart dags att åka på jobbet, jag ska byta om och sedan gå ut med Krajna innan jag åker. Hoppas denna dag går fort!!
Känns som en tung vecka då vi ska åka till Stockholm på fredag och just nu vill jag inget hellre än att vara hemma! Får försöka peppa mig själv och hoppas att det blir roligt, men just nu känns det bara jättejobbigt.. SUCK!

Har jätteont i min axel också jag måste ha sovit på nått knepigt sätt, för jag hade inte ont när jag gick och la mig. Ursch!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0