Suck

Ännu en dag med huvudvärk, jag vaknade halv 7. Fick ju panik för jag vill verkligen orka jobba idag, jag har inte råd att vara hemma några fler dagar och speciellt inte på en till kvällsvecka, det blir så himla dyrt då!
Stoppade i mig alvedon och ipren och öppnade fönstret samt tog den dära nässprayen. Har känts lite bättre men nu tycker jag att jag känner av det igen, men det är kanske dags att ta fler tabletter nu, det är ju ett par timmar sen.

Iallafall så var jag ju och besiktade hästtransporten. Och det gick ju inte så bra. Jag hade i princip inga bromsar alls!!! Vad chockad jag blev, jag trodde dom var det minsta problemet eftersom Elsk kollat det han kunde..
Sen så har jag rostiga balkar..inte de bärande balkarna men dock balkar ändå.

Så iochmed detta vågar jag inte hämta Dusty i min transport. Så jag har ringt och hyrt samma som vid drog hem honom i. Samt att söta S ska låna ut sin så att jag kan ta mig till kliniken och slippa hyra då!

Pust...vilken dag..

Men jag har iallafall snygga navkapslar på släpet ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0