Soffan är beställd!

Nu är soffan beställd och vi är så glada. Det tar ju ett tag tills den kommer, 6-8 veckor sa dom. Men den som väntar på nått gott... ;)

Elsk håller på att diska, han är så duktig. Själv ligger jag bara i soffan, är så krasslig ikväll. Ingen feber än som tur är, men ska nog gå och lägga mig snart för att orka med morgondagen som är lååååång.

Ska fixa med hästtransporten i helgen, snart är den fit for fight igen. Också ska svärmor färga mitt hår, känns nice!!

Är alldeles skakig i benen och snörvlar som en galning. Suck. Ont gör det i näsan att snyta sig också, bläää. Jag diggar verkligen inte att vara förkyld.

Har varit och handlat mat åt Dust också. Så nu borde han klara sig tills vi hamnar på stall igen! Ska både bli skönt och jobbigt. Är ju sån frihet att ha en snäll pappa som tar hand om honom åt mig! Sen börjar krånglet när man vill åka hem, nu är jag ju ensam i stallet med stallägaren så man kan ju inte be någon annan hyresgäst mot en gentjänst heller!! Suck.. Jaja, det löser sig väl på något vis!

Nej om man kanske skulle ta och dra sig till sängen...

Kommentarer
Vera

Super fin blogg du har! Ha en bra kväll :D!

Datum: 2008-09-06 Tidpunkt: 20:22:29
Blogg/URL: http://bergstrooms.blogg
Vera

Super fin blogg du har! Ha en bra kväll :D!

Datum: 2008-09-06 Tidpunkt: 20:23:01
Blogg/URL: http://bergstrooms.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0