Min pälskling!

Jag ska få börja skritta igång honom!! 30 min/dag under ryttare på fast underlag. Fick ett schema för gaffelbandsskador att följa, hon bedömde läget som "gott".
Dock är han halt/markerar utan böjprov, så vi ska tillbaka om 6-8 veckor och göra en hältutredning, för enligt vet ska han inte vara halt vid den här tidpunkten, inte när skadan börjat läka. Så hon tror det är något annat också!

Min älskade pälskling, lyckan är total!! Äntligen ska jag få sitta på din rygg igen!!!! <3

Förstår att vägen tillbaka är låång, men vad gör det när han lever och är på bättringsvägen. MIN ÄLSKADE!

Kommentarer
Emily

ÅH VAD HÄRLIGT! Jag är så glad för er skull. Jag vet ju hur orolig du har varit. Åh så underbart kul. Pussa Dusten från mig och Loppan.

Datum: 2008-09-29 Tidpunkt: 22:09:36
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0