Min Mamma!

Har haft en så mysig dag/kväll med min mamma, det har varit helt underbart!
Vi lagade middag tillsammans och sen for vi + Elsk in till stan och "fönstershoppade" lite samt bytte batteri i våra klockor. Köpte oss en take-away latte och jag&Elsk handlade lite mjölk och så.
Sen for vi hem och skulle se film, men det ville sig inte riktigt och jag hade glömt att det var Efterlyst. Så mamma fick se uppdrag granskning som hon ville se, och sen såg vi efterlyst.
Vid 22 åkte hon hem, så hon är nog hemma nu snart. Väntar bara på att höra ifrån henne så jag vet att bilturen gick bra, sen ska jag sova!

Torsdag imorrn, veckan har gått snabbt. Ska hämta min S efter jobbet och skjutsa henne till bussen så hon hinner med den!
Sen är det fredag och då åker vi hem till Paps! Längtar!

Just det, har tvättid imorgon och ska sen träna Stepmuskel med A. Kommer vara död men det får vara värt det ;)

Kommentarer
Mamma...

Ja, mys var det att få vara hos er en stund!

Ha en bra helg så hörs vi!



Kram-kram

Datum: 2008-09-18 Tidpunkt: 08:10:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0