Kvällsvecka igen

Jaha, så var det dags för kvällsvecka igen.
Känns extra drygt idag, när det är fint väder ju! Jag skulle vilja vara hemma och gå ut och gå med Elsk! Men det går ju inte tyvärr.
Måste åka in på OK innan jobbet och köpa frimärken så jag kan posta mina tradera-saker imorgon. Tror alla har betalt då nämligen!
Ska åka på Rusta imorrn också och köpa oss en dammsugare för jag är så jävla förbannad på den vi har. Skulle försöka dammsuga vårt rum idag men det blir ju fan inte rent. Den kommer åt jättedåligt också är det hur mycket som helst som den inte tar upp.. BLÄÄ. Dessutom räcker den ju inte till hela lägenheten utan man måste ställa den på laddning efter typ 2 rum, den räcker typ till hallen och köket, sen måste man ladda. Det är kasst ju! Det enda som är bra är den lilla dammsugaren man kan ta lös, det gillar jag..
Rev ur sängkläderna ur sängen också så Elsk får sätta i nya när han kommer hem..

Ska äta matdosa jag fick av Paps från igår till middag idag, det komma bli MUMS. Lääängtar!!

Hoppas den här veckan kommer att gå fort, sen kommer Dust! På lördag hämtar vi honom..sen kommer nog tiden att gå ännu snabbare för då ska man ju ut till honom varje dag!

Kommentarer
Mammelimamman

F.. vad du svär jänta!!! ;-)

Datum: 2008-09-22 Tidpunkt: 22:18:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0