Ingen anhörigvisning

Jag som var så glad över att mamma och pappa skulle komma imorgon och komma på anhörigvisning på mitt jobb.
Strax innan fikat idag kom chefen och berättade att hon hade fått ett mail där det stod att den ställdes in!!!!
Så oerhört tråkigt, och jag tycker det är otroligt dålig stil att ställa in det dagen före. Anmälningslistorna har varit uppe sen FÖRE semestern, och NU hade de kommit på att de inte följde de riktlinjer som fanns uppsatt för anhörigvisningar.
Jag förstår inte hur man kan upptäcka detta nu?
Jag blev lite upprörd faktiskt, ville ju så gärna att mamma och pappa skulle komma!

Sitter och väntar på att maten ska bli klar, blir fisk idag, fjällröding. Hoppas det blir gott!
Om jag lyckas peppa Elsk så ska vi åka och styrketräna senare, jag hoppas verkligen att jag lyckas med det. Annars får jag ta mig en tur med motionscykeln! Om jag nu kan sitta på den, men jag borde ha hämtat mig efter den hemska cykelturen jag gjorde i fredags, huvva vad ont jag haft, haha. Man ska inte cykla på en pojkcykel som är för hög.

Nu kommer snart Elsk hem!

Kommentarer
Emily

Fjällröding, gud så gott! Länge sen jag åt det!

Datum: 2008-09-16 Tidpunkt: 19:14:49
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/
Bokmalen

Nog är jag övertygad om att maten smakade super!! Men då följer du med på spinning imorgon då!!??? 15.15 ett 55pass. Ha de så syns vi imorron! Kram

Datum: 2008-09-16 Tidpunkt: 20:16:46
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Mammelimamman

Men jag kommer ändå, jag har sååån längtan efter min lilla stora dotter ;-)

Syns i eftermiddag, nu ska jag hoppa i duschen!

kram-kram!

Datum: 2008-09-17 Tidpunkt: 11:21:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0