Bowling!

Snart så ska vi iväg och bowla med S&R, och S&N :) Skulle kanske följa med en vän till S&N också!
Blir nog trevligt det.. sen lutar det åt att vi går ut på Olles om vi får tag på D, måste vi betala inträde så vill jag nog gå någon annanstans för en gångs skull! Fast det skulle vara trevligt att gå på Olles, där brukar det ju dyka upp folk man jobbat med och så!
Ska strax åka och plocka upp S&R och sen bege oss mot bowlingen, vi har bokat 2 banor i 2 timmar :) Blir kalaskoj!!

Om jag nu kan få iväg klotet pga. min hemska träningsvärk :P

Kommentarer
Bokmalen

Jasså, du har oxå träningsvärk!? Ja, jag känner av bisep å bröst men annars är det helt ok. Ang. partyt så är det lugnt, meddela bara om du kommer eller ej. Hoppas ni får trevligt ikväll. Kram

Datum: 2008-09-27 Tidpunkt: 20:55:37
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Bokmalen

Tjena! Vi kör spinning imorgon 15.15, ett 40-pass. Häng på om du kan...

Datum: 2008-09-28 Tidpunkt: 22:02:43
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0