Back on track

Sådärja, nu är man ägare till 2 st Back on track paddar. Vilken tur!! Blir till att börja använda dem när han stallas in senare nu då.
Budade även hem 4 st tröjor, de såg nice ut =)
Har gått prommis med Krajna, och sitter o äter en snabb lunch nu. Sen är det bara att åka till jobbet igen!

Om ingenting ändras nu, så stannar jag hemma i helgen. Och inget ska ju kunna ändras iofs, då både ordföranden, vice ordföranden, och kassören bestämde hur det skulle bli. Jag behöver inte betala något mer, men jag får inte heller tillbaka 500ingen jag redan betalt. För mig spelar det ingen roll, jag har ju redan betalt den, dessutom blir det dyrare att åka än att stanna hemma, och jag vill inte åka när det inte är något jag vill göra. Många åker ju för att gå ut och festa, men jag ville inte det. Alltså hade jag legat hemma på vandrarhemmet hela kvällarna, jätteskoj. Många ville dessutom shoppa, det ville inte jag för så mycket pengar hade jag inte. Visst hade säkert kunnat köpa nått inte alltför dyrt, men då kan man ju lika gärna handla det här hemma. Det var endast stafetten jag hade sett fram emot, och när nu jag inte fått träna på 4 veckor så tyckte jag inte att det kändes nått kul. Har haft sån ångest över att jag skulle vara tvungen att fara, och nu slipper jag det. Känns JÄTTE skönt!!

Kommentarer
Bokmalen

Oj då! Sök på "bulgur" så kommer receptet upp först. Så fick jag söka. Hoppas du hittar. Kram

Datum: 2008-09-11 Tidpunkt: 00:55:34
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0