Tvättat lite svans

Var ganska länge i stallet idag, skönt. Tvättade Dustens svans så den blev lite fräschare iallafall, sen flätade jag den så den inte blir lerig på en gång. Den var alldeles svart och hård längst ner ju, stackarn!
Sen tog vi våran lilla skrittur, det var mysigt.

Har dock fortfarande ont i huvudet :( Det är iallafall tur att det känns som vanlig huvudvärk, inte som den konstiga som satt vid tinningen och ögat. Men jag vill ändå inte ha ont i skallen det är så drygt att jobba då. Men man får härda ut, bara 2 dagar kvar efter ikväll.

Paps kommer nog på fredag det ska bli mysigt!
Och om poolen på jobbet är ledig ska jag boka den på lördag så ska jag och Elsk åka dit och bada bubbel! Mega mysigt tycker jag.

Men nu är det dags att åka på jobb, kom till och med ihåg att fixa över Metallica skivan som en på jobbet ville ha.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
vansinnet

Jag borde också tvätta hästsvans. Loppan fick ju ett kåtslag häromkvällen så hennes svans är full med äcklig brunst. Usch!

Datum: 2008-10-21 Tidpunkt: 15:46:48
Blogg/URL: http://duagava.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0