Trött

Blev inte så sent igår men trött ändå, har varit trött hela veckan så. Kanske är vädret?
J&P&H kom över och vi såg film :) H har blivit så stor redan! och så himla sööt!

När de for gick jag nästan och la mig på en gång, för jag hade utsläpp imorse. Gick bara fint, tog en tur med Dusten direkt innan han fick gå upp och käka sitt hö. Sen mocka och sopa och var därifrån till 10, kom dit vid kvart i 8. Men funderar på att ta mig en liten lur nu, då det är firmafest ikväll med Elsk´s jobb, och jag hamnar eventuellt inte i säng förrän hästarna är utsläppta och Dusten riden..

Kvällen börjar iallafall med middag på Droskan, och sen antar jag att vi hamnar i "chefens" jacuzzi. Älskar deras fina hus!! Är så himla mysigt där och de är så trevliga att umgås med..Ska bli roligt! Men jag ska ju köra då, för då kan jag ev. åka direkt till stallet bara dumpa av en full Elsk hemma. Tar nog Audin kanske ;)

Nej, kanske man ska slumra till lite så man orkar med.. Min underbare sambo städade ju igår så det behöver jag inte tänka på, och täcket och påslakanet hänger på tork, fick tvätta det i stallet istället för att vänta tills på fredag med ett nerpissat täcke. Jädra katt!

Kommentarer
sandrahedman

Okej! Har fått höra mycket bra om dem men har just köpt de jag har nu osv, så ska köra på det. Känns redan bättre faktiskt. :)

Datum: 2008-10-05 Tidpunkt: 23:38:38
Blogg/URL: http://sandrahedman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0