Torsdag!

Idag är det torsdag!! Äntligen, betyder att det snart är fredag och helg! I helgen kommer mamma :)

Gårdagen bjöd på ett fackmöte som pågick ända till 15.30, kom inte ifrån jobbet förrän 15.45. Måttligt less var jag då. Åkte ut till Dust och gjorde i ordning allt innan jag for ut och red, sen tog vi våran lilla tur. Gick ganska fint.
Kan konstatera att min häst blir upprörd/rädd av barnskrik och ensilageplast på marken :P Knasgubbe!!

Igår kom hans täcke som jag fyndat på tradera, det skulle va lite trasigt i ett spänne så jag var lite nervös, men det var hur simpelt som helst att laga och syntes inte att det varit trasigt. Själva täcket är hur fräscht som helst det ser inte ens använt ut!
Så nu slipper han se ut som en vandrande spånhög, det känns nice!!

Idag ska Polo´n få vinterdäck (som inte skakar så man tappar tänderna) och eventuellt en ny ratt. Sen tog Elsk upp låsen och kikade igår och vi måste köpa nya handtag, så då blir det som med Audin att man måste ha 2 olika nycklar. Men det är det värt! Sen kommer bilen kännas SÅÅ nice.

R skulle höra sig för om han hittar någon som kan blästra mitt släp. Blir nice!!

Kommentarer
Mammelimamman

Då blir det "Sex and the City" så bädda sängen för sena nätter!

Margit stannar hemma, det är inte "tomt hus" här, har liksom löst sig!

Kram-kram!

Datum: 2008-10-16 Tidpunkt: 13:23:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0