Sovmorgon!

Tog sovmorgon imorse till 10. Käkade frukost och åkte sedan ut till Dust. Han var lugnare idag trots att det blåste lite, så vi njöt av det fina vädret. Var ju riktigt varmt idag!
Var hemma till 13 ungefär och hoppade snabbt in i duschen.
Måste snart bege mig till jobbet men det känns skönt att det bara blir 3 kvällar denna vecka! Ska åka hem och äta middag, Elsk ska göra omelett åt mig, så slipper jag ta med mig makrill till jobbet..Kände inte riktigt för att äta det.. Visst blir ju rasten mkt kortare för jag hinner nästan bara hem och vända, men det är ändå skönt att kunna åka hem ibland!

Imorgon tänkte jag kliva upp lite tidigare, så jag inte bara hinner sova och åka till Dust, då känns ju dagarna så meningslösa. Men jag behövde verkligen den här sovmorgonen, jag var så grymt trött igår, somnade nog innan 11..

Nej man kanske ska ta och klä på sig.. borde egentligen stoppa i mig nått också för jag är lite hungrig känner jag..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0